15 jun 2022 / BRAND PUBLISHING BRAND STRATEGY CAMPAIGNS CLUB NEWS HEALTH LOVEBRAND DESIGNERS® VIDEO

LVB WORDT iO

We sluiten ons aan bij het end-to-end agency iO. Als iO zien we grote kansen om klanten te laten excelleren in de domeinen strategie, content en creatie, marketing en technologie.

LVB

Als bureau bestaat LVB al sinds 1996. Wij zijn fan van de lange termijn. Grote, duurzame successen boek je door te kijken naar de lange termijn. Dat komt terug in onze visie op merken bouwen. Sustainable brands met een sterk competitief voordeel bouw je stap voor stap. Vanuit een heldere strategie kun je jaar in jaar uit creatieve accenten leggen. Voor onszelf als bureau hebben we ook altijd de lange termijn voor ogen gehouden.

In iO hebben we een partij gevonden die ijzersterk is in het ontwikkelen van digitale ecosystemen voor bedrijven en merken om duurzaam te groeien. Wij geloven dat dit essentieel is om merken te bouwen die waardevol blijven. Daarmee kunnen we niet alleen sneller groeien en relevanter worden voor opdrachtgevers, het biedt ook heel veel mogelijkheden voor de unieke talenten van ons bureau.

 

Gezamenlijke groei

Verder gaan als iO biedt volgens ons grote kansen op tal van niveaus. Bijvoorbeeld met podcasts, video’s en brand publishing-platforms; middelen waar we als LVB een grote positie in hebben opgebouwd die nu direct goed toegankelijk is voor opdrachtgevers van iO. Ook voorzien we een grote, gezamenlijke groei in de publieke sector, waar de overheid digitaliseert en tegelijkertijd persoonlijker contact wil. Dat is echt een grote transformatie. Publieke organisaties werken meer en meer vanuit digitale proposities en hanteren het jargon (klantreizen) dat bekend is bij ons. Om dit te laten slagen zijn zowel goede inhoud nodig, als goede systemen. Dat is nu via hetzelfde loket toegankelijk.

 

Merkenbouwers

Pieter Janssens richtte iO op. Hij ziet een nieuwe balans ontstaan tussen digital en brand stories. ‘Als iO hebben we vooraan gestaan in de ingrijpende digitale transformatie van de afgelopen jaren. Nu is het tijd om meer nadruk te leggen op het onderscheidend vermogen in je merkverhaal. LVB heeft hierin een hele goede reputatie opgebouwd, niet alleen als merkenbouwers maar ook als intelligente contenspecialisten. Het bureau is al jarenlang toonaangevend als vernieuwend contentmarketingbureau. Ze zijn in staat toptalent aan te trekken en te binden en winnen jaar in jaar uit prijzen met campagnes en strategieën. Hun ervaring en knowhow willen wij heel graag toegankelijk maken voor onze opdrachtgevers. Bij elkaar opgeteld zien we zoveel kansen op gezamenlijke groei en profijt voor klanten dat we vol overtuiging samen verder gaan.’

LVB-oprichter Aart Lensink en zijn drie mede-ondernemers Jean-Paul Absil, Marieke Hogeterp en Coen Huibers blijven volledig betrokken. Net als de andere MT-leden, Hubertien Huurman, Patrick Severein, Daan Goote en Mark Boeijen. We worden onderdeel van campus Utrecht, dat eind van dit jaar naar een gloednieuwe locatie verhuist in het oude warenhuis van V&D op Hoog Catharijne.

We blijven opdrachtgevers bedienen zoals ze dat nu gewend zijn, met dezelfde contactpersonen. In de komende maanden zullen we ons stap voor stap gaan profileren als iO.

 

Van links naar rechts: Aart Lensink (LVB), Jean-Paul Absil (LVB), Marieke Hogeterp (LVB), Brian Hirman (iO) en Coen Huibers (LVB)
Foto: Martin Waalboer

 

Zie ook: iO in het kort

 

 

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4