03 jun 2022 / LVB

LVB WINT SAN ACCENT MET CAMPAGNE VOOR ABN AMRO MEESPIERSON

Met de campagne ‘The Exit Years’, die we voor ABN AMRO MeesPierson hebben ontwikkeld, hebben we onze eerste SAN Accent ooit gewonnen! We sleepten de award tijdens de uitreiking op 2 juni binnen, in de categorie dienstverlening financieel.

LVB

LVB directeur Aart Lensink: “Met The Exit Years hebben we een campagne ontwikkeld die afwijkt van de gemiddelde merkcampagne. Het draait echt om de inhoud bij ABN AMRO MeesPierson. Een regulier spotje en een activatie zouden op dit domein niet werken om klanten écht te laten merken dat de bank de doelgroep snapt. Met inhoudelijke verhalen hebben we de ondernemers uit de doelgroep laten zien dat we ze begrijpen. Dat heeft zich vertaald in enorm veel leads en klantgesprekken. En dus ook onze eerste SAN Accent!”

De winnende campagne
Jaarlijks stoppen er ruim 10.000 mensen in Nederland met hun eigen onderneming. Ze verkopen, dragen het over of beëindigen het bedrijf. ABN AMRO MeesPierson wil zich profileren als dé expert op het gebied van bedrijfsoverdracht. Dit verwezenlijken wij met een campagne die door alle lagen van de funnel gebruikt kan worden, en waarin (ex-)ondernemers zich kunnen herkennen. Wil je meer weten over hoe we dat gedaan hebben? Lees dan dit blog van Aart!

SAN Accent

SAN Accent is een adverteerdersprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste cases in 12 categorieën, waarbij het merk achter de campagne centraal staat. The Exit Years was genomineerd in de categorie Dienstverlening Financieel, waarbij gefocust wordt op communicatie gericht op consumenten voor diensten/producten van financiële dienstverleners.

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
11