20 nov 2015 / LVB

LVB Networks grote winnaar Grand Prix Content Marketing

We zijn trots!! Maar liefst vier prijzen wonnen wij bij hét contentmarketing prijzenfestival van Nederland: de Grand Prix Content Marketing. Werk voor Wereld Natuur Fonds, ABN AMRO MeesPierson, Sligro en…

LVB

We zijn trots!! Maar liefst vier prijzen wonnen wij bij hét contentmarketing prijzenfestival van Nederland: de Grand Prix Content Marketing. Werk voor Wereld Natuur Fonds, ABN AMRO MeesPierson, Sligro en HVG werd gelauwerd. De afgelopen drie jaar wonnen we maar liefst elf prijzen bij de GPCM, wat een prestatie! Grote felicitaties aan onze top-opdrachtgevers.

Over de hele breedte van het vak

We zijn vooral erg trots op de veelzijdigheid van de prijzen. De gewonnen prijzen vielen in de categorieën print, online en video. Hiermee laten we zien dat LVB Networks winnend werk levert als full service contentmarketing bureau.

Marijke Helwegen met LVB Networks

Het mooiste jurycommentaar

Tijdens de vele lovende woorden van de jury viel één compliment extra op, onze YouTube channel make-over voor Wereld Natuur Fonds werd als “beste referentiecase” geroemd. Dat is nog eens een mooie referentie!

We waren ook zo trots als een pauw van de mooie complimenten die we kregen van Marijke Helwegen. Roekoe, roekoe!

Zeven nominaties, vier prijzen

De meeste nominaties. De meeste prijzen. Een jury vol lof over ons werk voor onze opdrachtgevers. Dat smaakt naar meer. We zetten het komende jaar wederom alles op alles op prijswinnend werk te maken. Werk dat inspireert, dat helpt en dat werkt.

De winnende cases hebben we hier op een rij gezet. Een compilatiefilmpje van de avond vind je hier.

 

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
9