07 apr 2014 / LVB

Lancering De Mooiste Tuinen van Nederland: contentplatform voor Intratuin

Tuinieren is waarschijnlijk ’s lands grootste hobby. Maar hoe help je als groen warenhuis deze hobbyisten nu het best? Door ze te inspireren én te helpen. En dat doet Intratuin…

LVB

Tuinieren is waarschijnlijk ’s lands grootste hobby. Maar hoe help je als groen warenhuis deze hobbyisten nu het best? Door ze te inspireren én te helpen. En dat doet Intratuin met het nieuwe contentplatform: De Mooiste Tuinen van Nederland.

Samen met LVB Networks gaat Intratuin op zoek naar de allermooiste tuinen van Nederland. Met een tv-serie, een site vol inspiratie, de inzet van social media én met een instore doorvertaling, wil Intratuin de Nederlandse consument inspireren én helpen bij het mooier maken van de eigen tuin.

LVB Networks realiseert het gehele project. Vanaf de conceptontwikkeling tot het produceren van de tv-serie, van de bouw van het platform tot de instore communicatie.

Communicatiemanager Leontine van der Kaaden van Intratuin: ‘Als marktleider willen we de consument altijd inspireren en helpen. Met dit concept dagen we de consument echt uit om met een frisse blik naar hun eigen tuin te kijken. Door ze ontzettend veel inspiratie te bieden, komen ze hopelijk op ideeën. Als dat gebeurt, zijn we er ook om ze concreet te helpen. We zijn blij dat het gelukt is het concept volledig rond te maken. Vanaf de verleiding op tv en op het platform tot op de winkelvloer; we zijn er op alle fronten.’

Zie ook de berichtgeving op Marketing Tribune en Adformatie.

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4