Lancering contentplatform ‘Zo wil ik wonen’ van Obvion
Inspirerende verhalen, blogs, testen en infographics die consumenten helpen bij het nemen van woonbeslissingen. Dat is dé mix van ingrediënten van een nieuw platform van Hypotheekverstrekker Obvion. Met ‘Zo wil…

Inspirerende verhalen, blogs, testen en infographics die consumenten helpen bij het nemen van woonbeslissingen. Dat is dé mix van ingrediënten van een nieuw platform van Hypotheekverstrekker Obvion.
Met ‘Zo wil ik wonen’ wil de hypotheekaanbieder mensen inspireren bij het nemen van woonbeslissingen, die nu of in de toekomst spelen. LVB Networks tekende voor het concept en de uitvoering.
Op ‘Zo wil ik wonen’ staan verhalen van mensen die herkenbare woondilemma’s schetsen en wordt er getoond welke oplossingen er mogelijk zijn. Plussen en minnen vormen vaak de rode draad in de verhalen. Zo inspireert het platform bij het nemen van belangrijke woonbeslissingen.
Cynthia Tulp, Manager Marketing, Communicatie en Sales bij Obvion: ‘Iedereen in Nederland krijgt te maken met vragen als het gaat om wonen. Waar je bijvoorbeeld wilt wonen – in de stad of op het platteland? In de buurt van een centrum of in een buitenwijk met veel voorzieningen voor kinderen? En kies je voor de romantiek van een oud huis, of de gemakken van een nieuwbouwwoning? Op de momenten dat dit speelt, willen we mensen helpen en inspireren. Daarom zijn we met dit platform gestart.’