05 jun 2013 / LVB

Klanten binden en boeien met contentmarketing

Ook zoveel gelezen, gehoord en gezien over contentmarketing? Maar nog steeds geen idee hoe je dit inzet om klanten te behouden of te werven? Kom dan donderdag 27 juni naar…

LVB

Ook zoveel gelezen, gehoord en gezien over contentmarketing? Maar nog steeds geen idee hoe je dit inzet om klanten te behouden of te werven? Kom dan donderdag 27 juni naar onze Contentclub.

Op donderdag 27 juni 2013 organiseert LVB Networks de derde editie van de Contentclub. Creatief directeur Aart Lensink heeft het boek ‘Aan de slag met contentmarketing’ geschreven, dat rond deze tijd verschijnt. Aart vertelt op de Contentclub hoe je met contentmarketing klanten behoudt en binnenhaalt door hen te boeien en te binden. Cases uit binnen- en buitenland zullen de revue passeren. We gaan in kleine groepjes de diepte in, zodat je het concreet kunt maken voor je organisatie.

Wat is de Contentclub?
De Contentclub is een terugkerende bijeenkomst van LVB Networks over ontwikkelingen in het vakgebied van communicatie, marketing en contentmarketing. Doelstelling van de Contentclub: inspireren, kennisdelen en netwerken.

Meld je aan voor de Contentclub op donderdag 27 juni. Deelname is gratis. Aanmelden kan tot donderdag 20 juni. Er zijn maximaal veertig plaatsen beschikbaar.

En zo zag de vorige Contentclub eruit:

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4