04 dec 2015 / LVB

International Content Marketing Awards bekroont werk LVB Networks

Zilver voor Foodbrigade, nominatie voor Financial Focus  Meespelen in de internationale top van het contentmarketing-vak. Dat was onze ambitie. En het is gelukt! Foodbrigade was al heel vaak bekroond in…

LVB

Zilver voor Foodbrigade, nominatie voor Financial Focus 

Meespelen in de internationale top van het contentmarketing-vak. Dat was onze ambitie. En het is gelukt! Foodbrigade was al heel vaak bekroond in Nederland, maar nu hebben we met dit contentplatform voor Sligro Food Group zilver gewonnen bij de International Content Marketing Awards, het grootste award-festijn in dit vakgebied, dat gehouden wordt in Londen. 

De categorie waarin Foodbrigade heeft gewonnen is B2B Industry Manufactering. De concurrentie in deze categorie is elk jaar groot, vooral omdat juist in B2B contentmarketing inmiddels de populairste marketing-techniek is. In totaal bogen 50 vakjuryleden zich over ruim 400 ingezonden cases. 

Zilveren award voor Foodbrigade van Sligro Food Group

Na de eerste plaats voor Best Effect Email kunnen Sligro en LVB Networks dit jaar een zilveren award voor B2B Industry Manufacturing aan de prijzenkast toevoegen. Eerder won Foodbrigade, dat in 2013 werd gelanceerd, al awards voor onder andere het beste contentplatform in Nederland. Waarom we zo trots zijn? Het is ongelooflijk lastig om in overvolle medialandschappen een eigen mediamerk neer te zetten. Binnen contentmarketing is dat het hoogst haalbare. Als het lukt om onderscheidend te zijn ten opzichte van bijvoorbeeld vakmedia en blogs van andere merken, dan doe je iets goed. Foodbrigade van Sligro heeft een voorbeeldfunctie, zowel in Nederland als daarbuiten. Dat bevestigen we keer op keer. Het motiveert om te blijven vernieuwen en toe te bouwen naar nog meer prijswinnende cases.

ABN AMRO MeesPierson genomineerd in Best Finance

Ook Financial Focus van ABN AMRO MeesPierson blijft niet onopgemerkt. Tijdens de Grand Prix Content Marketing Awards won het magazine al een award. Financial Focus viel tijdens de International Content Marketing Awards op een vierde plek in de categorie Best Finance. Directeur Aart Lensink: ‘Met Financial Focus onderscheidt ABN AMRO MeesPierson zich in alle opzichten van andere banken. De internationale erkenning is dan ook geheel op zijn plaats. De doelgroep voelt zich verbonden met de content en de nieuwe instroom van klanten is dankzij het blad ver boven verwachting. Het is bij uitstek een succesverhaal over het kennen en binden van de klant.’ 

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4