05 jul 2012 / LVB

Eén monumentje voor Rabo Vastgoedgroep

Mooie monumenten hebben we toch in Nederland. Zouden we iets mee moeten doen. Doet Rabo Vastgoedgroep ook: het houdt ze in stand. Om dat te benadrukken, maakt LVB Networks foto-…

LVB

Mooie monumenten hebben we toch in Nederland. Zouden we iets mee moeten doen. Doet Rabo Vastgoedgroep ook: het houdt ze in stand. Om dat te benadrukken, maakt LVB Networks foto- en videoreportages van bijzondere objecten met bijzondere verhalen. Voor corporate site en social media.

Sinds 1987 stellen in het tweede weekeinde van september ruim 5.000 monumenten hun deuren open voor bezoek op de Open Monumentendag (OM). Rabo Vastgoedgroep is al 26 jaar sponsor. Plan voor 2012: de eigen rol vergroten en de invulling verdiepen, zodat het publiek de link legt tussen monumentale panden en de rol die Rabo Vastgoedgroep vervult als facilitator en adviseur rondom het in standhouden van dit erfgoed. Extra wens: niet alleen rondom de dag zelf communiceren, maar gedurende het gehele jaar.

Bijzondere verhalen
Deze twee doelen bereiken we voor Rabo Vastgoedgroep door binnen Open Monumentendag het domein ‘het verhaal van het monument’ te claimen. Er hebben mensen gewoond, geleefd, gewerkt, gestudeerd. Bekende Nederlanders hebben er gewone dingen gedaan en gewone mensen zijn er tot buitengewone prestaties gekomen. In redactionele en videoreportages brengen we die emotionele waarde naar boven. In totaal 19 keer dit jaar, te verspreiden op de websites van Rabo Vastgoedgroep, Open Monumentendag en Facebook en Twitter. Bekijk hieronder de eerste in de reeks: Het verhaal van Eyckenstein.

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4