03 aug 2012 / LVB

Een INPULS van LVB Networks

Een personeelsblad maken dat trots uitstraalt en bijdraagt aan het community-gevoel. Die vraag krijgen we wel vaker. Het vertalen van die opdracht naar een blad dat echt uniek is voor…

LVB

Een personeelsblad maken dat trots uitstraalt en bijdraagt aan het community-gevoel. Die vraag krijgen we wel vaker. Het vertalen van die opdracht naar een blad dat echt uniek is voor de organisatie: andere koek. In het geval van het magazine INPULS voor WEPuLs is dat volgens de opdrachtgever bijzonder goed gelukt.

Mediagebruik
‘De bladformule is in de eerste editie top uitgewerkt. Stoer, eerlijk, mensgericht én gevarieerd. Hier kunnen we vol trots mee aankomen bij alle collega’s.’ Mooi om zo’n reactie te krijgen van een blije klant. In dit geval WEPuLs, een cluster van CRH. Grote, wereldwijd aanwezige organisatie in landscaping. Samen met WEPuLs hebben we nauwkeurig geanalyseerd wat het mediagebruik is van medewerkers en een bladformule ontwikkeld die daar naadloos op aansluit.

Herkenning alom
Wat zijn die medewerkers dan precies? Nou, dat is nu dus precies af te lezen aan INPULS. Positieve mensen, die iets van hun leven en hun werk maken. Voeten in de klei, samenwerkers. Mensen die geïnteresseerd zijn in elkaar en graag zien waar hun producten terechtkomen. Maar ook: mensen die liever iets in beeld uitgewerkt zien dan ellenlange teksten lezen. Volgens WEPuLs slaat INPULS de spijker op z’n kop. Herkenning alom van werkvloer tot managing director.

Debby Beekman
Projectredacteur LVB Networks

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4