Foodbrigade van Sligro nu ook genomineerd voor Dutch PR Awards
We wonnen er al drie prijzen mee tijdens de Grand Prix Content Marketing voor strategie en content. Gingen de grenzen over voor een European Excellence Award nominatie. En nu zijn…
We wonnen er al drie prijzen mee tijdens de Grand Prix Content Marketing voor strategie en content. Gingen de grenzen over voor een European Excellence Award nominatie. En nu zijn we ook blij met de erkenning die we krijgen voor de PR-strategie van Foodbrigade.
Waarvoor we genomineerd zijn: Dutch PR Awards
Foodbrigade is een van de twee genomineerden in de categorie Business tot Business van de Dutch PR Awards. De awards – in het leven geroepen door brancheorganisatie VPRA en de Adfo Groep – zijn vakprijzen voor de PR- en communicatiebranche. Jaarlijks worden ze uitgereikt aan PR-cases die in hun categorie het beste bewezen resultaat hebben bereikt. De winnaars worden 2 juli bekendgemaakt.
Waarmee we genomineerd zijn: Foodbrigade
Foodbrigade is een contentplatform van Sligro – marktleider in foodservices – dat chef-koks en horecaondernemers zakelijk slimmer wil maken. Het online platform richt zich vooral op het midden- en hoger segment horeca. Via Foodbrigade wil Sligro met relevante content een ‘substantieel deel’ van deze doelgroep aan zich binden. Niet alleen door bekend te staan als voordelig leverancier, maar ook als volledig kennispartner van de chef.
Waarom we genomineerd zijn: mooie mix van PR-technieken
Het domein dat Sligro kiest is: horecaondernemers zakelijk slimmer maken. Dat lukt! Wekelijks kan het platform rekenen op ruim 5.000 bezoekers, waardoor het afkoerst op 250.000 bezoekers per jaar. Onze aanpak behelst een zeer brede mix van PR-technieken (waaronder een contentsite, free publicity, video-kanaal, social media, e-mail nieuwsbrief, narrowcasting).