13 jan 2015 / LVB

Drie nieuwe seniors bij LVB Networks

LVB Networks verwelkomt drie nieuwe senior professionals in het team. Vincent Andriessen voegt zich bij LVB Networks als contentdirector. Edwin Eshuis is aangetrokken als WordPress & PHP developer en Daan…

LVB

LVB Networks verwelkomt drie nieuwe senior professionals in het team. Vincent Andriessen voegt zich bij LVB Networks als contentdirector. Edwin Eshuis is aangetrokken als WordPress & PHP developer en Daan Goote is onze nieuwe client director. We zijn ontzettend trots op onze nieuwe aanwinsten. Alle drie hebben zij hun sporen al verdiend in hun eigen vakgebied. Vincent als voormalig chef digitaal bij het FD, Daan als account director bij een digital reclamebureau en Edwin als IT-Manager.

Vincent Andriessen: content director
Andriessen (38) voegt zich bij de inhoudelijke conceptexperts als content director. De voormalig chef digitaal van Het Financieele Dagblad brengt bijna negen jaar journalistieke en digitale ervaring mee.

“Contentmarketing zal een steeds grotere rol gaan opeisen binnen de marketingbudgetten. Het is namelijk een vorm van marketing die bij uitstek geschikt is om een langdurige relatie met klanten op te bouwen. Daarnaast is contentmarketing een zeer sympathieke manier van het opbouwen van zo’n klantrelatie. De ontvanger wordt voorzien van informatie waar hij wat aan heeft of die een bepaalde entertainmentwaarde heeft. De klant houdt een goed gevoel over aan deze vorm van marketing.

Bij het starten van een contentmarketingcampagne neemt een bedrijf de rol van uitgever op zich. In een aantal gevallen zal contentmarketing ook een reële bedreiging gaan vormen voor traditionele uitgevers. Waarom zou een consument betalen voor een blad of toegang tot een website over personal finance als er op dat gebied ook gratis informatie beschikbaar is die kwalitatief net zo hoogwaardig is? De consument is slim genoeg om te begrijpen dat de afzender van de informatie tevens een commercieel doel heeft. Hij is dan ook weer snel verdwenen als hij van mening is dat de content niet objectief genoeg geschreven is.

Ik ga voor LVB Networks de kwaliteit van de content bewaken. Ik zal ervoor zorgen dat er interessante, aantrekkelijke en originele artikelen, video’s en infographics verschijnen in de verschillende magazines, op websites en op sociale media kanalen die leiden tot meer verkeer en geïnteresseerde klanten, lezers en bezoekers.”

Daan Goote: client director
Op strategisch niveau is Daan Goote (43) aangetrokken als client director. Hiervoor was hij account director bij digital reclamebureau Pickle Factory, een onderdeel van the valley.

Good content sticks. Contentmarketing draait om de ontwikkeling van boodschappen die gewenst zijn en die blijven hangen. Handige tips, leuke inspiratie, boeiende verhalen. Content waar je blij van wordt. En als je blij bent, is de kans groot dat je de afzender sympathiek vindt. Dat je hem gelooft en misschien zelfs wel bereid bent iets van hem te kopen. Dat besef dringt steeds meer door tot bedrijven en organisaties.

Het principe is natuurlijk niet nieuw. Meer dan honderd jaar geleden al besloot een bandenfabrikant een gratis boekje met leuke restauranttips voor automobilisten te maken. Toch is het voor veel moderne marketeers even wennen. Eerst waarde geven, dan pas –misschien- iets terug krijgen. Geen aandacht eisen, maar behulpzaam zijn. Het vraagt een mentaliteitsverandering. Maar het proces is onomkeerbaar: de hedendaagse consument is machtiger dan ooit en niet van plan die macht nog af te staan. Om zijn gunst te krijgen moeten bedrijven uit andere vaatjes gaan tappen.

Contentmarketing is er daar een van en zal in mijn optiek alleen maar belangrijker en waardevoller worden. In een tijd waarin alles content is en iedereen een medium, ontwikkelt het vakgebied van contentmarketing zich razendsnel. LVB Networks is al bijna twintig jaar specialist en ontwikkelt zich net zo hard mee. Met mijn kennis en ervaring in aanverwante marketingcommunicatie disciplines lever ik een bijdrage aan die ontwikkeling en wil ik de steeds complexere communicatievraagstukken van onze klanten helpen op te lossen. Met de vuistregels van goede content in mijn achterhoofd: ik wil helpen en inspireren.”

Edwin Eshuis: WordPress & PHP developer
Eshuis (41) is actief als WordPress & PHP developer op de afdeling web development. Hiervoor was hij werkzaam als IT-Manager bij Novus Solutions en tot 3 jaar geleden werd hij veelvuldig gedetacheerd als project manager bij onder andere KPN en Van Lanschot Bankiers.

“De toekomst van content en contentmarketing zal nog veel meer een multi channel ervaring worden. Het belang van mobiele apparaten  als smartphones, tablets en wearables zal steeds meer groeien en naast de traditionele kanalen invloed hebben op de contentbeleving. Door de technologische ontwikkelingen die ervoor zorgen dat men 24/7 online is wordt de levensduur van marketingtrends steeds  korter en het snel inspringen op levensgebeurtenissen wordt steeds belangrijker. Het gebruik van digitale contentkanalen maakt dit mogelijk. In mijn rol als webdeveloper zal ik een belangrijke rol spelen in de ontwikkeling van digitale kanalen en het gebruik ervan als contentkanaal.”

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4