De wereld veroveren met KLM en FD
MKB-ondernemers die de wereld willen veroveren, vliegen relatief weinig met onze eigen KLM. Dan kun je adverteren tot je een ons weegt. Of je probeert echt contact te leggen met…
MKB-ondernemers die de wereld willen veroveren, vliegen relatief weinig met onze eigen KLM. Dan kun je adverteren tot je een ons weegt. Of je probeert echt contact te leggen met die wonderlijke ondernemers die de wereld willen veroveren. Door ze, samen met FD Mediagroep, Wereldveroveraars te bieden. Dat is branded content. Relevante content. Hoe je het ook noemt, het is geen advertising.
FD Mediagroep heeft sinds enige tijd de afdeling FD Networks. Die afdeling, onder aanvoering van oud-Adformatie-hoofdredacteur Leon Bouwman, ontwikkelt concepten voor al die merken die wel de FD- en BNR-doelgroep willen bereiken, maar die niet altijd brood zien in adverteren.
Wereldveroveraars is zo’n concept. LVB Networks helpt met het ontwikkelen van de content. Onder meer door de tien Wereldveroveraars die een jaar lang worden gevolgd, op video vast te leggen. Onze Hendrik Wooldrik vliegt daarvoor as we speak, op kosten van de KLM (nee, niet business class), de wereld over. In het kielzog van ondernemers.
Op 10 november is de kickoff. Dan zijn de video’s gereed. En leest en ziet u meer.