03 jul 2013 / LVB

Contentmarketing voor drinkyoghurt

Voor FrieslandCampina produceerden we elf uitlegvideo’s en zeven overzichtelijke, makkelijk deelbare infographics. Dit is onderdeel van een contentmarketingstrategie voor de nieuwe drinkyoghurt Optimel Puur. Met onder meer als doel: informatie…

LVB

Voor FrieslandCampina produceerden we elf uitlegvideo’s en zeven overzichtelijke, makkelijk deelbare infographics. Dit is onderdeel van een contentmarketingstrategie voor de nieuwe drinkyoghurt Optimel Puur. Met onder meer als doel: informatie bieden over drinkyoghurt, zoetstoffen, natuurlijk aroma, etc. voor consumenten die hier actief naar op zoek zijn.

 

 

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4