02 jul 2020 / BRAND STRATEGY PR

De LVB-podcast: Out of the Bubble

In de derde aflevering duiken we in de rol van je purpose. Een woord waar veel mensen jeuk van krijgen. Dat snappen we. Los daarvan: wat is ‘ie nog waard in tijden van corona en economische crisis?

LVB

In de derde aflevering duiken we in de rol van je purpose. Een woord waar veel mensen jeuk van krijgen. Dat snappen we. Los daarvan: wat is ‘ie nog waard in tijden van corona en economische crisis?

We onderzoeken het met trendwatcher Lieke Lamb, Merijn Everaarts (CEO Dopper), Jos Govaart (eigenaar bureau Coopr) en met David Snellenberg (ECD/Founder Dawn).

Content, funnels, storytelling, kpi’s, merkbeleving, MQL’s… Online marketeers voelen zich helemaal thuis in deze terminologie. Lekker hè, die vertrouwde, comfortabele bubbel? Maar wees eerlijk: waar hébben we het nou precies over? Waarom doen wij, marketeers, wat we doen? Weet jij het nog?

In de podcastserie Out of the Bubble doen we een goede reality check voor online marketeers. We prikkelen ze om uit hun onbewuste bubbel te stappen en kritisch naar zichzelf en hun vakgebied te kijken. Elke aflevering pakken we een ander actueel thema.

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
9