7 nominaties voor lucky LVB Networks bij Grand Prix Content Marketing
We zijn ZEVEN keer genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing, de belangrijkste contentmarketingprijzen van Nederland. Zeven keer. Met grote dank aan onze fantastische opdrachtgevers voor wie dit mooie werk mogen maken!!…
We zijn ZEVEN keer genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing, de belangrijkste contentmarketingprijzen van Nederland. Zeven keer. Met grote dank aan onze fantastische opdrachtgevers voor wie dit mooie werk mogen maken!!
Na de twee nominaties die we onlangs ontvingen voor de prestigieuze internationale CMA-awards, zijn ook deze zeven nominaties een blijk van waardering over ons goede presteren! We zijn wederom ontzettend trots.
Er zijn in totaal zijn 37 projecten genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing. Op 19 november wordt bekend gemaakt welke nominaties we om kunnen zetten in prijzen.
LVB Networks is genomineerd voor de volgende projecten:
- Beste contentplatform: Financial Focus, ABN AMRO MeesPierson
- Beste Branded Channel: YouTube-kanaal, Wereld Natuur Fonds
- Beste toepassing effect/e-mail: Foodbrigade, Sligro
- Beste uitlegvideo: Masterclass Koffie, Sligro
- Beste viral: Kersthit, Marijke Helwegen
- Beste cover: Financial Focus, ABN AMRO MeesPierson
- Beste gebruik fotografie: Holland Lawyer, HVG
Kijk hier naar onze bijzonder speciale LVB Awardspagina, waar alle genomineerde cases worden toegelicht.