Tijdelijk gratis:
Merken bouwen met content

Een snelcursus merk bouwen met heel veel voorbeelden. Én een stappenplan.

Vraag het e-book nu aan!

“Het boek begint met een snelcursus, handig als je maar heel beperkt tijd hebt. […] Prima leesbaar en vaak grappig.”

- managementboek.nl

Ben je marketeer en herken je deze vragen?

  • Op welke insights baseer ik mijn merkstrategie?
  • Wat is een goed merknarratief (en wat niet)?
  • Wat is de juiste budgetverdeling tussen brand/awareness en activatie/leadgeneratie?
  • Hoe bouw ik een consistent merk en ontstijg ik de losse ideetjes?
  • Hoe differentieer ik mijn merk van de anderen?
  • Hoe maak ik een corporate pay-off waar je geen jeuk van krijgt en die wat zegt?
  • Van welke voorbeelden kan ik afkijken leren?
  • …waar vind ik een stappenplan?

Dan is Merken Bouwen met Content echt wat voor jou. Daar staan de antwoorden namelijk in. Actionable adviezen, hulp bij je strategie en voorbeelden van hoe het níet moet.

En het mooiste? Je krijgt het tijdelijk gratis. Heel, heel tijdelijk. Mis deze kans dus niet. Natuurlijk kun je het boek ook kopen bij Managementboek.nl.

Dit is Aart Lensink.

Merken Bouwen met Content is een boek van Aart Lensink. Aart Lensink is oprichter van marketing-, content- & communicatiebureau LVB, het bureau dat de laatste tien jaar veel strategieën voor grote en middelgrote merken heeft bedacht en uitgevoerd. Vanuit een journalistieke achtergrond heeft hij zich ontwikkeld in de wereld van media en marketing. Eerder schreef hij ‘Aan de slag met contentmarketing’ en ‘Formats, de next step in contentmarketing’. Privé: vrouw, drie kinderen, te veel huisdieren. Literatuur. En Feyenoord.

Vraag het e-book Merken Bouwen met Content nu gratis aan!

Waarom Merken Bouwen met Content nuttig is

  • Een snelcursus. Omdat je tijd schaars is. Lees het eerste blok van het boek, bekijk de plaatjes en je kunt meepraten of direct aan de slag met je eigen merk.
  • Een analyse. Waar stáán we nu eigenlijk met contentmarketing en met de toenadering tot reclame?
  • Een how-to. Wat heb je nodig om anno nu te bouwen aan een merk? Wat zit er in je gereedschapskist? Hoe smeed je een goede campagne?
  • Voorbeelden van hoe het wel moet én van hoe het niet moet.