Internationaal succes voor LVB Networks
We zijn maar liefst zes keer genomineerd voor de Content Marketing Awards, georganiseerd door het Content Marketing Institute van guru Joe Pulizzi. Daarmee is LVB Networks, na C3 uit Duitsland met…
We zijn maar liefst zes keer genomineerd voor de Content Marketing Awards, georganiseerd door het Content Marketing Institute van guru Joe Pulizzi. Daarmee is LVB Networks, na C3 uit Duitsland met 7 nominaties, het meest genomineerde bureau ter wereld. De awards worden gezien als de belangrijkste prijzen in de wereld van contentmarketing.
De zes nominaties zijn verdeeld over vier verschillende opdrachtgevers, in contentplatforms (Foodbrigade Sligro), video (WNF, Financial Focus ABN-AMRO MeesPierson), PR (Sanquin, WNF) en Social Media (Sanquin). Aart Lensink, directeur van LVB Networks: ‘Het is fantastisch om te zien dat ons werk internationaal wordt geprezen. De nominaties laten zien wat onze kracht is als bureau: fullservice content marketing in alle facetten. Het creëren van relevante content is één ding. Maar je wordt pas succesvol met een goed distributieplan en lange termijn contentstrategieën. Drie jaar geleden zijn we als bureau deze weg in geslagen met als doel het beste content marketing bureau van Nederland te worden. We zijn dan ook ontzettend trots dat we op deze manier worden beloond.’
Overzicht genomineerden per categorie
Foodbrigade voor Sligro – Best Content Marketing Program
Foodbrigade voor Sligro – Best Content Strategy
Youtube channel make-over voor WNF – Highest Subscriber Growth
Facebook videocampagne voor Sanquin – Best Motivational Video or Video Series
Financial Focus voor ABN AMRO MeesPierson – Financial Services Publication
Financial Focus voor ABN AMRO MeesPierson – Best Cover Print
Op 20 juli 2016 maakt het Content Marketing Institute de winnaars per categorie bekend.
Over Content Marketing Awards
Content Marketing Awards is een initiatief van het Content Marketing Institute van Joe Pulizzi. De prijs is in het leven geroepen om elk jaar de beste contentmarketing projecten, bureau’s en marketeers ter wereld te belonen. In totaal zijn er 76 categorieën, waarbinnen alle aspecten van contentmarketing aan bod komen: van strategie tot distributie, van design tot inhoudelijke content. Content Marketing Awards is de meest toonaangevende onderscheiding voor corporate contentcreatie en distributie.