Financial Focus genomineerd voor European Excellence Awards
Wederom een prachtige (internationale) nominatie voor Financial Focus van ABN AMRO MeesPierson. Dit keer voor de European Excellence Awards, in de categorie Finance.
Na de prachtige bronzen bekroning bij de Nederlandse Grand Prix Content Marketing en eerdere internationale nominaties bij de Drum Content Awards, CMA Content Marketing Awards en de CMI Content Marketing Awards, heeft Financial Focus wederom een internationale nominatie te pakken. De always on contentstrategie voor ABN AMRO MeesPierson is genomineerd voor de prestigieuze European Excellence Awards, in de categorie Finance.
Financial Focus = mediamerk
De contentstrategie Financial Focus heeft als doel: het vertrouwen creëren dat ABN AMRO MeesPierson, dé bank is die de juiste hulp en inspiratie weet te bieden aan vermogenden. Eén van de redenen dat Financial Focus nationaal en internationaal zo aanspreekt bij content marketing-kenners (en ook niet onbelangrijk: bij de doelgroep) is dat Financial Focus vanaf dag één is neergezet als een mediamerk. Op alle relevante platforms is het mediamerk vindbaar, herkenbaar en relevant voor de doelgroep.
Het merk Financial Focus bestaat onder meer uit:
– Een printmagazine
– Een contentplatform
– Een branded YouTube-kanaal
– Een dagelijkse nieuwsbrief: de Daily Focus
– Contentcampagnes.