Big Smiles, Big Results in 2022!
Wat kunnen we als marketeers en bureaumensen verwachten van 2022? En wat kunnen jullie verwachten van Club LVB? Daarover gaat dit nieuwjaarsblog. Maar we beginnen met een hele vette video met een bescheiden greep uit het fantastische werk dat we met onze opdrachtgevers hebben gemaakt.
Wat verwachten we van het nieuwe jaar? Heel veel. Want: alle lichten staan op groen. Iedereen heeft er weer zin in. De economie bloeit. Er liggen heel veel kansen in bijna alle sectoren. En marketingcommunicatie levert ook in het nieuwe jaar een grote bijdrage aan het succes van merken en van de business.
Het Jaar van Relevantie x Creativiteit
Als Club LVB barsten we van de plannen. Als we al een motto op voorhand aan het nieuwe jaar willen meegeven, dan is het: 2022, Het Jaar van Relevantie x Creativiteit.
Daar gaan we dus heel veel op terugkomen. We zullen dat in onze presentaties en gesprekken meenemen.
In de balans tussen performance marketing en branding maken relevantie en creativiteit het verschil.
Een zin met veel woorden waar je even op kunt kauwen. In gewoon Nederlands: communiceer met een optimistische toon dat jouw merk relevant is in het leven van de klant.
Werken is belangrijk, maar vooral ook leuk. Het allerbelangrijkste voor ons als LVB’ers is: we hopen ook in het nieuwe jaar met heel veel plezier samen te werken. Samen op onderzoek uit. Samen ideeën bedenken. Samen campagnes lanceren. En hopelijk samen ook successen vieren.
Een paar gedachten bij 2022 vanuit Club LVB.
- Samen ondernemen
Marketing heeft alles te maken met ondernemerschap. Met merkverhalen de klant verleiden en vervolgens binden. Wij blijven pleitbezorger van het ondernemerschap in marketing. Inspelen op behoeftes, die nogal eens willen veranderen. Dat is ondernemen. Dat is marketing.
- Creatie, creatie, creatie
Wij investeren veel in creatie. Door nieuwe mensen aan te nemen. Door andere creatieve disciplines binnen onze club te halen. IJzersterke ideeën zijn effectiever. Alle ballen, wat ons betreft, dus op creativiteit.
- Reclame en content trekken samen op
Het is ons stokpaardje. We zien dat het werkt. Probeer richting de eindklant duidelijk te zijn in je verhaal. Niet in content een totaal ander verhaal vertellen als in reclame. We laten de sporen parallel lopen. Ontdek met ons hoe we effectieve campagnes ontwikkelen en merken versterken met een geïntegreerde aanpak.
- Nieuwe diensten
Club LVB is full-service/full-specialist in marketingcommunicatie. Van strategie tot leadgeneratie en alles er tussenin; wij hebben het in huis. En hebben we bepaalde competenties niet in huis, dan is het onze ambitie om die diensten aan boord te krijgen. Dat kan door mensen aan te nemen, door partnerships of overnames. Alles is mogelijk in het nieuwe jaar.
- Groei
Wij willen groeien. Onze klanten willen groeien. Wij staan in standje groei. Jullie ook? We praten graag met jullie over de beste groeistrategie voor jullie merk. Groei is mooi.
LVB Health, gezonder wordt het niet
We gaan veel nieuwe dingen doen in het nieuwe jaar. En we bouwen uit waar we al goed in zijn. Zoals: LVB Health. Als er iets is waar we als samenleving in investeren, is het onze gezondheid. We doen dat samen met inmiddels veel bedrijven en merken. In de zorg. In de farmacie. In de gezonde voeding. Wij blijven kennis tanken. Opdat we The Best Health Agency zijn. Van de hele wereld. (Ja, we zijn ambitieus).
Volks én Intelligent
Wij zijn van de inhoud. Altijd al geweest. Maar we houden ook van merken die een volkse snaar weten te raken. Met reclame. Die twee kanten van LVB willen we meer en meer laten zien. We houden van diepgang én van oppervlakkigheid. Soms moet je gewoon met humor vertellen over wie je bent en dát je er bent. Soms ga je de diepte in. We bieden graag beide smaken aan.
Het jaar van de Big Smile én van de Big Results
Big Smile Ideas leiden tot Big Smile Brands. En die zorgen voor Big Business. Werkelijk alle merkonderzoek in de wereld laat zien dat je een streepje voor hebt als merk als je in staat bent om een glimlach op het gezicht van je klanten kunt toveren. Dus: why the long face? Dit jaar gaan we voor een mooie (glim)lach bij de consument.
We gaan veel innoveren. Binnen het bureau. Samen met onze opdrachtgevers of collega’s in de markt. Een van die innovaties bespreken we ook in de nieuwjaarsmail. Lees vooral het stuk van Jordy Hubers over de email-nieuwsbrief.
Een ontzettend succesvol en gezond 2022 gewenst, namens iedereen van Club LVB.