Vijf nominaties LVB Networks voor de CMA International Content Marketing Awards 2016
Moesten we het vorig jaar doen met ‘slechts’ twee nominaties voor de CMA International Content Marketing Awards, dit jaar hebben we er maar liefst vijf! En daar zijn we maar wat…
Moesten we het vorig jaar doen met ‘slechts’ twee nominaties voor de CMA International Content Marketing Awards, dit jaar hebben we er maar liefst vijf! En daar zijn we maar wat trots op! We haalden nominaties binnen voor Ziggo, Sanquin, ABN AMRO Mees Pierson, PinkRoccade Local Governement en Sligro. Er zijn meer dan 100 bureaus uit 21 landen die hebben meegedaan aan deze internationale awards op het gebied van contentmarketing.
Aart Lensink, directeur van LVB Networks: ‘De markt voor contentmarketing wordt steeds internationaler. Formats voor merken zijn internationaal uit te rollen. Vanuit die visie ontwikkelen we contentmarketing-strategieën voor opdrachtgevers. Dat die aanpak leidt tot zoveel nominaties vinden we uiteraard fantastisch. Wat we helemaal gaaf vinden is dat een aantal van de cases al enkele jaren meegaan en zich steeds verder ontwikkelen.’
Overzicht genomineerden per categorie
– Best B2B – Ziggo
– Best Distribution Strategy – Sanquin Bloedvoorziening
– Best Finance – ABN AMRO Mees Pierson
– Best Use of Monetised Content – Sligro Food Group
– Best Specialist – PinkRoccade Local Government
Op 22 november 2016 maakt de Content Marketing Association de winnaars bekend in Londen.
Over de CMA International Content Marketing Awards
De Content Marketing Association (CMA) brengt elk jaar deze awards uit om het meest bijzondere werk van bureaus wereldwijd te eren. In 2016 waren er 450 inzendingen van meer dan 100 verschillende uit 21 landen. Het evenement draait om talent en expertise tonen, maar vooral ook inspiratie en nieuwe inzichten opdoen voor marketeers.