LVB scoort 15 nominaties voor Grand Prix Content Marketing 2019
We zijn maar liefst 13 keer (!) genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing 2019. Kanshebbers zijn cases voor VodafoneZiggo (4x), PostNL (2x), Topicus (2x), KPMG, Movir, NS en Vattenfall.
Voor het zesde jaar op rij is LVB de grote favoriet bij de jaarlijkse Grand Prix-verkiezingen. We zijn dit jaar maar liefst 15 keer genomineerd voor de awardshow. De gelukkige kanshebbers zijn cases voor VodafoneZiggo (4x), PostNL (2x), Topicus (3x), KPMG, Movir, NS, Van den Assem en Vattenfall. Bij twee van de nominaties is LOVEBRAND DESIGNERS® het leidende bureau achter de case. En als kers op de taart zijn we als bureau genomineerd voor de award ‘Bureau van het Jaar 2019’.
De awardshow voor de beste contentmarketingcases van de Benelux vindt dit jaar plaats op 26 november in Amsterdam.
De nominaties
AWARD B2B
Internet of Things – Vodafone
Succes op Bestelling – PostNL
AWARD B2E
Mensen van de HSL – NS
AWARD CAMPAGNE
Achter de Knoppen Utrecht CS – Nuon Vattenfall
Internet of Things – Vodafone
BEKRONING CREATIE: CONTENTDESIGN
Succes op Bestelling – PostNL (LOVEBRAND DESIGNERS)
Contentdesign – Topicus (LOVEBRAND DESIGNERS)
BEKRONING CREATIE: BLOGSERIE
Codekrakers – Topicus
BEKRONING CREATIE: PODCASTS
Digital Dialogues – KPMG
BEKRONING CREATIE: VIDEO
Het beste uit jezelf – Movir
BEKRONING CREATIE: VIDEOSERIE
Uitblinkers in Zaken – Ziggo Zakelijk
BEKRONING DISTRIBUTIE: DISTRIBUTIESTRATEGIE
Internet of Things – Vodafone
BEKRONING DISTRIBUTIE: GEREALISEERDE CONVERSIE
Van den Assem contentstrategie – Van den Assem Schoenen
Brace For Impact – Topicus