LVB wint aanbesteding UWV

De afgelopen maanden zijn we achter de schermen druk bezig geweest met een aanbesteding van UWV voor communicatiedienstverlening en contentcreatie. En wij hebben hem gewonnen! Het gaat hierbij om zowel interne als externe communicatie voor de publieke dienstverlener. Vanaf 1 april werkt LVB samen met UWV aan het versterken van de relatie met de diverse doelgroepen.

Tom van Laarhoven, Hoofd Concerncommunicatie van UWV, over de keuze voor LVB: ‘Juist in deze voor onze organisatie hectische periode is het belangrijk dat een communicatiebureau begrijpt wat onze maatschappelijke opdracht is. Dat was ook niet voor niets een van de selectiecriteria bij deze aanbesteding. Gezien de ervaring van LVB met grote en complexe organisaties, hebben wij veel vertrouwen in de reeds gestarte samenwerking.’

Marieke Hogeterp, operationeel directeur en partner bij LVB: ‘Wij zijn ontzettend trots dat we deze aanbesteding hebben gewonnen. Het is extra speciaal om juist in deze roerige tijden UWV te kunnen helpen het verschil te maken. UWV is nu nog meer dan ooit nadrukkelijk bezig om werkgevers, werkzoekenden en mensen met een arbeidsbeperking van dienst te zijn. Voor de gelanceerde tijdelijke NOW-regeling, die gericht is op werkgevers, zijn we direct ingeschakeld om gezamenlijk, onder grote tijdsdruk, duidelijke communicatie-uitingen te ontwikkelen die de dienstverlening van UWV op een effectieve manier ondersteunen.’