LVB lanceert nieuw designbureau LOVEBRAND DESIGNERS®
LVB introduceert het nieuwe designbureau LOVEBRAND DESIGNERS®. Een designbureau dat sterk is in het vertalen van complexe inhoud naar kick ass design. Design waarmee merken zich onderscheiden.
Groots nieuws! De zeven gezichten van ons label contentdesign vliegen uit. Niet letterlijk – ze blijven bij ons in het pand én onder de vlag van LVB – maar wel op bureauniveau. Vandaag introduceren wij met trots: het nieuwe designbureau LOVEBRAND DESIGNERS®.
Aart Lensink: ‘Design is al jaren een belangrijk onderdeel van ons bureau. We zien nu dat de wereld van design echt aan het verschuiven is. Hoe het merk eruit ziet wordt op veel meer momenten in de customer journey belangrijk. Wanneer ben je een loveable brand en kun je de doelgroep verleiden? Wij zien daar dan ook kansen liggen. Voor merken, maar ook voor ons. Daarom starten we met LOVEBRAND DESIGNERS®. Als LVB willen hiermee het belang van een krachtig design voor een merk laten zien. De inhoud moet staan, maar design is minstens zo belangrijk. En de combinatie is goud waard.’
De kracht van love brands: strategie en design
‘LOVEBRAND DESIGNERS® is een designbureau dat sterk is in het vertalen van complexe inhoud naar kick ass design. Strategie en design gaan bij ons altijd hand in hand. Daar ligt de kracht. Wij maken van jouw merk een love brand. Door goed te luisteren. En door heel praktisch en pragmatisch te helpen’, aldus Ferdi van der Veen, art director en team lead LOVEBRAND DESIGNERS®.
Rol LOVEBRAND DESIGNERS® binnen LVB
LOVEBRAND DESIGNERS® blijft in hetzelfde pand als LVB, maar verder varen ze volledig een eigen koers. Met een eigen visie, een eigen site, eigen huisstijl en eigen klanten. LVB ondersteunt daarbij op het gebied van finance, sales en management. En ze blijven natuurlijk werken voor LVB en haar opdrachtgevers.
Aart Lensink: ‘LVB is en blijft een marketingadviesbureau, met content en inhoud als basis. We kiezen met de lancering van LOVEBRAND DESIGNERS® heel bewust voor een nieuw en zelfstandig bureau. Een bureau dat zakelijk gezien een zusje wordt van LVB en zelfstandig opereert. Dat geeft ruimte voor nieuwe klanten die niet perse allemaal ook klanten zijn bij LVB.’