LVB verlengt partnership CMFF

LVB is opnieuw trotse partner van het event ‘Content Marketing Fast Forward’ (CMFF). Op 12 april vindt de 5e editie van het #CMFF event plaats in het OBA theater in Amsterdam. Het thema dit jaar is: ‘Shifting Gears’.

CMFF: jaarlijks terugkerend contentevent

Het CMFF is een jaarlijks terugkerend content marketing event, waar vakgenoten inspirerende visies met elkaar delen. Twee jaar geleden haalde CMFF hiervoor ondernemer, schrijver en een van de aanjagers van de ‘Content marketing movement’ Joe Pulizzi naar Nederland. Het event is inmiddels uitgegroeid tot hét inspiratieplatform voor marketeers en communicatieprofessionals.

Aart Lensink, creatief directeur van LVB: ‘We vinden het belangrijk dat onze branche continu blijft ontwikkelen en professionals leren van elkaars successen. Een event als deze steunen wij dan ook van harte. Ook als bureau zijn wij altijd in beweging, en onze rebranding – met een duidelijke focus op marketing – maakt het thema van dit jaar extra interessant en passend.’

Over het thema ‘Shifting gears’

Met het thema “Shifting Gears” is #CMFF in 2018 geheel gericht op het vinden van de juiste marketingversnelling die past bij het karakter van jouw uitdaging. Bij de een is de vraag misschien hoe je uit de eerste versnelling doorschakelt, bij de ander misschien hoe je zo snel mogelijk naar de hoogste versnelling komt en soms is de overweging juist hoe je het best je doel bereikt door even een versnelling terug te schakelen. De metafoor is voor iedereen herkenbaar in de dagelijkse praktijk en alle keynote speakers en case-presenters zullen uitgebreid aandacht besteden aan hoe zij de juiste versnelling vonden om succes te bereiken en ook aan hoe zij zelf daarin hun persoonlijke rol vorm gaven.

Meer informatie: http://cmffevents.com/