18 aug 2013 / LVB

Nieuw in management: Marieke Hogeterp en Hubertien Huurman

Marieke Hogeterp en Hubertien Huurman vormen samen met financieel directeur Mark Boeijen sinds 1 augustus het management van fullservice contentmarketingbureau LVB Networks. Met het oog op de verwachte groei in…

LVB

Marieke Hogeterp en Hubertien Huurman vormen samen met financieel directeur Mark Boeijen sinds 1 augustus het management van fullservice contentmarketingbureau LVB Networks.

Met het oog op de verwachte groei in de markt voor contentmarketing hebben we de organisatie aangepast. Oprichter Aart Lensink en partners Jean-Paul Absil en Coen Huibers vormen het hart van het strategieteam van het bureau. ‘Strategie wordt steeds bepalender in contentmarketing’, aldus Aart Lensink. ‘Voordat een richting met contentmarketing ingeslagen wordt, moeten klanten heel goed onderzoeken wat ze op contentgebied willen betekenen voor hun klanten. In die eerste fase willen we voor grote merken het verschil kunnen maken.’

Twee teams met eigen specialismen
In het bureau opereren naast het strategieteam twee grote uitvoerende teams. De eerste afdeling bestaat uit inhoudelijke contentexperts die ieder hun eigen specialisme toevoegen. Mensen met een redactionele of consultancy-achtergrond, met PR-ervaring of kennis van emailmarketing en andere vormen van distributie. Op de tweede afdeling staan technologie en (bewegend) beeld centraal. Daar krijgt de content een creatieve en technisch perfecte vorm. Hier werken videomarketeers, editors, vormgevers, webdevelopers en app-specialisten. Deze afdeling zorgt voor een perfecte verschijningsvorm van de content én voor het volledig volgen van de manier waarop consumenten de content gebruiken.

Die twee afdelingen worden aangestuurd door Marieke Hogeterp en Hubertien Huurman (beiden 31 jaar). Marieke, sinds dit jaar partner, werkt ruim zeven jaar bij LVB Networks en, Hubertien is drie jaar in dienst.

Lensink: ‘We zien dat de specialismen steeds meer in elkaar overlopen. Dat betekent dat de oude indeling van het bureau, met afdelingen content, PR, vormgeving, online en video, niet meer logisch was. We hebben dus voor een indeling gekozen die inspeelt op hoe de werkprocessen nu verlopen. Dat is intern logisch, maar vooral ook logisch voor de klant. Met Marieke en Hubertien hebben we twee jonge mensen aan het roer staan die met heel veel energie onze visie uitdragen en overbrengen op onze klanten en op onze collega’s. Zij hebben bewezen goed te zijn in hun vak en ze begrijpen ontzettend goed hoe dit vakgebied zich ontwikkelt. Ik ben er trots op dat twee relatief jonge vrouwen de stap zetten om het bureau op dagelijkse basis aan te sturen en de groei in goede banen te leiden.’

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4