Premium

Contentmarketing, 10 jaar na de oerknal

Contentmarketing kwam met een big bang. Speelt het nu een serieuze rol in merken bouwen of is het vooral een zwart gat voor marketingbudget?

123rf

Door Aart Lensink

Ronnie Overgoor, wie kent hem niet, is een van de betere dagvoorzitters van Nederland. Wat voor hem pleit: hij neemt het marketingcommunicatievak met die immer uitdijende waaier van deeldisciplines niet altijd even serieus. Net zo min als het elkaar toeschuiven van bekroningen. Hij weet dat hij ervan leeft, dat wij er allemaal een beetje van leven. Maar hij lacht er graag om. En terecht.

premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In
Advertentie