• Een goede distributiestrategie is net zo belangrijk als goed beeld

Visual PR

Open je social media en wat valt op: beeld domineert als nooit tevoren. Wil je je verhaal als bedrijf goed overbrengen dan is beeld minstens zo belangrijk als de headline. Dat eerste contact in de social timelines, maar ook het beeld dat de lezer of kijker ziet als de content eenmaal is aangeklikt; dat beeld bedenken en maken wij. Visual PR; je kunt niet meer zonder. In welke vorm? Dat hangt af van wat je te vertellen hebt en aan wie. Maar dat kunnen infographics, een animatie, simpele visuals of bijvoorbeeld een video zijn. Nadenken over hoe je wil overkomen. En dan het beeld maken dat in de concurrentieslag in de media overeind blijft.

We adviseren klanten welke visuals werken bij welke boodschap en maken deze vervolgens samen met onze collega’s van design en video. Daar stopt het natuurlijk niet: een goede distributiestrategie is net zo belangrijk als goed beeld. Hierbij focussen we op concreet resultaat; interactie, traffic, kliks, bereik.

  • Media- en issue-analyse
    We monitoren actualiteit en achtergronden in media en adviseren kwalitatief over ‘vrije ruimte’ voor opdrachtgevers.
  • Doelgroep analyse
    Met welke media bereiken we de m/v die we willen bereiken?
  • Mediaplanning
    Maar dan inhoudelijk. Welk verhaal distribueren we in welke media? Inclusief risico-analyse.
  • Continue publiciteit
    Elke maand concrete resultaten voor een vast tarief.
  • Personal branding
    Dé expert of visionair binnen een organisatie een eigen platform geven.
  • Product & consumer PR
    De publieke relevantie vinden en uitdragen van commerciële proposities.
  • Event PR
    Maak een publiciteitsfeestje van je evenement.
  • PR stunts
    Even gek doen met een heel serieus doel.
  • Maatschappelijke activering
    Maatschappij en politiek in beweging brengen via de kracht van (publieks)media.
  • Investor relations
    Van beursfonds tot crowdfunder reputatie en beleggingspropositie vestigen.
  • Effect- & ROI monitoring
    Elke free publicity-activiteit monitoren en rapporteren we zowel kwalitatief als kwantitatief. Daar leren wijzelf en de opdrachtgever van.

Onze PR + Social Media cases

Sligro

Het Facebookaccount Foodbrigade (B2B), een van de belangrijkste distributiekanalen van het betreffende online platform. Hier worden structureel 12.000 horecaondernemers bereikt.

Athlon

Via de LinkedIn-bedrijfspagina van Athlon wordt de content van het platform mobilityreporter.nl succesvol onder de aandacht gebracht bij de doelgroep: mobiliteitsprofessionals.

Sanquin

Winnaar van de Grand Prix Contentmarketing, categorie Beste Distributie. Een social campagne om navelstrengbloeddonatie onder de aandacht te brengen.