Elke marketeer krijgt dezelfde opdracht: verhoog de omzet. LVB helpt marketeers. Door leads af te leveren. Leads die te bewerken zijn tot trouwe klanten. Met onweerstaanbare content als brandstof.

Leadgeneratie volgens LVB

Inhoudelijke contactmomenten

Leadgeneratie draait in de basis om het bereiken en verleiden van je doelgroep. Aan de hand van de customer journey brengen we in kaart via welke kanalen en technieken we jouw doelgroep kunnen bereiken. Onze adviseurs weten niet alleen alles van social mediainfuencer marketingPR campagnes en zoekmachinemarketing maar ook hoe doelgroepen zich bewegen en wat hun behoeftes zijn. Zo weten we precies op welke kanalen we het beste in contact kunnen komen met potentiële nieuwe klanten.

Content die converteert

Vervolgens zetten we die contactmomenten namens je merk om naar waardevolle leads, door op de juiste momenten de juiste content aan te bieden. Op basis van data optimaliseren we het contentaanbod om zo bezoekers steeds verder de salesfunnel in te begeleiden, tot het punt waarop ze Marketing Qualified Lead (MQL) zijn en kunnen worden overgedragen aan de salesafdeling.

Leadgeneratie stappenplan
Blijf op de hoogte!

Wilt u op de hoogte blijven van LVB en onze nieuwsbrief ontvangen? Schrijf u dan hier in!

Blog

Met groot enthousiasme werken we voor

logo Philips
Overtuigd?

Spreekt onze visie je aan en wil je afspreken? Bel met Hubertien Huurman (0334220080). Bij ons of bij jullie? Zeg het maar.

Contact opnemen?
Neem contact met ons op. We praten je graag bij over onze winnende cases en de mogelijkheden voor jouw organisatie.