Full Service Contentmarketing

Een betere reputatie én meer leads; dat is wat we nastreven met contentmarketing. Het ene merk wil vooral, met de inzet van content, bekender worden en de band met klanten verstevigen. Het andere merk wil vooral méér leads.

Het kan beide.

Contentmarketing is de snelstgroeiende marketing-discipline. In een tijdperk waarin reclame wordt weggezapt/weggeklikt, brengt content je merk wél in het vizier van je doelgroep.

Wij helpen grote merken en bedrijven om via content een band te smeden met bestaande én toekomstige klanten. Dat doen we met briljante content. Content die we formatteren. Content die we een thuisbasis geven in de vorm van een mediamerk.

We bewijzen jaar in jaar uit dat we onze visie ook écht voor onze opdrachtgevers kunnen realiseren. Op onze Awards- en Cases-pagina’s vind je de ‘proof of the pudding’.

Een van onze geheimen? Onze content gieten we in de meeste gevallen in formats. Zonder formats is er zelden onderscheidend vermogen. Dan maak je content voor op de grote contentberg.

Een ander geheim is geen geheim. We werken volgens Het Grote Plaatje. Dat is ons eigen, eenvoudige model om contentambities te gieten in een effectieve contentstrategie.

Vier grote stappen telt ons grote plaatje. Wij leiden je er graag doorheen. We beheersen alle stappen en maken, met enorme liefde voor het ambacht, alle vormen van content. We weten alles van distributie én van conversie.

Het grote plaatje

01 Strategie

Iconen-Groteplaatje8

Iconen-Groteplaatje

Iconen-Groteplaatje14

Iconen-Groteplaatje19

Iconen-Groteplaatje19

02 Content

Video/videographics

Blogs

Infographics

Interview

Whitepaper

Persbericht

Foto's

Stappenplannen

Online optimalisatie

03 Distributie

Thuisbasis/landingspagina

E-mailmarketing

Inbound marketing

PR

Social Media

Magazine

Events

Advertising

Google, YouTube

App

04 Conversie

Monitoren

Conversatie

Meld u aan

Meer informatie?

Maak kennis met

Bestel nu

Wilt u onze nieuwsbrief?

Word lid van onze community

Interne communicatie: ‘Help, ze komen nooit op ons intranet’

Het intranet. Op papier een fantastische uitvinding. In de praktijk al meer dan tien jaar een op papier logische oplossing. ‘Maar waarom komen de mensen er niet?’
Met die kwestie komen nogal wat opdrachtgevers bij ons. Of varianten daar op. Zoals: ze lezen onze nieuwsbrieven niet. Of: de video’s met de baas zijn zo slecht bekeken.

Interne communicatie kan het verschil maken. Maar toon dan ook lef. Een rapport schrijven over het belang van interne communciatie is niet zo moelijk. Het verhaal uiteindelijk goed neerzetten. In en (bewegend) beeld, op de zeepkist, in verhalen; dát is de uitdaging.

Gebruik de mediatechnieken die passen bij je doelgroep. Concreet: schrijf geen magazines vol met lange artikelen waarin bazen uitleggen waarom alles wat de bazen hebben bedacht écht heel belangrijk is. Show, don’t tell. Kom met een goed verhaal. En durf dat verhaal uit te serveren op een moderne media-manier.

Bij LVB Networks gebruiken we voor interne communicatie dezelfde technieken, modellen en media-creativiteit als bij externe content marketing. Daar kunnen we van alles over vertellen. Dat doen we in blogs. Maar nog liever doen we dat bij de klant. We komen graag luisteren naar jullie uitdaging. En vertellen dan graag over onze visie.