15 okt 2013 / LVB

Drie keer genomineerd!

Niet één. Niet twee. Maar drie nominaties voor de belangrijkste contentmarketingprijs in Nederland vallen ons dit jaar ten deel! Vorig jaar haalden we al de award op voor ‘beste inhoudelijke…

LVB

Niet één. Niet twee. Maar drie nominaties voor de belangrijkste contentmarketingprijs in Nederland vallen ons dit jaar ten deel! Vorig jaar haalden we al de award op voor ‘beste inhoudelijke kwaliteit’, dit jaar gaan we voor ‘beste crossmediale concept voor consumentenmarkt’ (ONVZ Zorgverzekeraar), ‘beste digitale concept voor consumentenmarkt’ (Intratuin) en ‘beste crossmediale concept voor de zakelijke markt’ (Securitas). Hele lange en ingewikkelde kwalificaties, die allemaal neerkomen op: we maken content die effect sorteert.

Met drie nominaties horen we bij de meest genomineerde bureaus in Nederland. Maar wat we vooral als erkenning zien: als een van de weinige bureaus zijn we genomineerd voor drie verschillende projecten, in drie verschillende categorieën. We doen dus niet één kunstje voor één opdrachtgever heel goed, we ontwikkelen en maken ‘over de gehele linie’ contentconcepten en –producten die aantoonbaar iets opleveren voor onze opdrachtgevers.

ONVZ
Voor ONVZ Zorgverzekeraar: duizenden betrokken zorg’consumenten’ kregen met he tinitiatief Het Beste Zorgidee een podium voor hun ideeën voor betere zorg, tientallen projecten werden klein- én grootschalig opgepakt, en de vele landelijke exposure die ONVZ met de vele content realiseerde versterkt keer op keer ONVZ’s propositie.

Securitas
Voor Securitas: als een van de eerste zakelijk dienstverleners stelde het een contentmarketingstrategie centraal in het communicatiebeleid. Via de eigen content en de afgeleide pr-strategie bereikt Securitas met zijn contentplatform jaarlijks miljoenen mensen.

 

Intratuin
Voor Intratuin: met een uitgekiende hoevideo-strategie creëert de grootste tuinwinkelketen van Nederland een jaarlijks online bereik van in potentie miljoenen consumenten die actief een oplossing zoeken voor hun groenvraagstuk.

Awards ophalen
Op 21 november worden in Utrecht de winnaars bekendgemaakt. Wij nemen wat extra boodschappentassen mee om de awards mee terug te nemen!

Meer weten over genoemde cases?

http://www.lvbnetworks.nl/2013/10/15/intratuin-videomarketing-creeert-online-zichtbaarheid/

http://www.lvbnetworks.nl/2013/10/15/securitas-succesvolle-herpositionering-dankzij-contentmarketing/

http://www.lvbnetworks.nl/2013/10/15/onvz-zorgverzekeraar-maatschappelijke-impact-met-het-beste-zorgidee/

Of wil je zelf aan de slag met contentmarketing?

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4