05 nov 2014 / LVB

Tien keer genomineerd voor Grand Prix Content Marketing

Niet één. Niet twee. Niet drie. Niet vier. Niet vijf. Niet zes. Niet zeven. Niet acht. Niet negen. Maar tien. Tien nominaties voor de Grand Prix Content Marketing 2014 vielen…

LVB

Niet één. Niet twee. Niet drie. Niet vier. Niet vijf. Niet zes. Niet zeven. Niet acht. Niet negen. Maar tien. Tien nominaties voor de Grand Prix Content Marketing 2014 vielen ons ten deel. Maar liefst zeven verschillende projecten kregen een nominatie. Een grotere erkenning voor het werk dat we leveren, bestaat niet.

De Grand Prix Content Marketing is het grootste en belangrijkste award-evenement op het gebied van contentmarketing in Nederland. Bijna 180 grote projecten op het gebied van contentmarketing werden dit jaar beoordeeld door zeven verschillende jury’s. Vrijwel alle grote contentbureaus in Nederland en België zenden (soms massaal) in voor deze awards.

Ook wij dus. Als je van jezelf vindt dat je bij de top in het vak hoort, dan moet je dat immers ook laten zien. Boter bij de vis. En dus stuurden we onze beste cases in. Vijf keer genomineerd worden, minimaal één prijs winnen. Dat was onze inzet. Toen zagen we de totale lijst. We hebben het zes keer nageteld. En waren toen even stil.

7 projecten, 10 nominaties

Tien keer genomineerd. Met maar liefst zeven verschillende projecten. Voor de belangrijkste prijzen in contentmarketing.

We doen blijkbaar iets goed. Vonden we zelf al. Zeiden onze tevreden opdrachtgevers ook al. Zegt ‘de markt’ nu ook. Wauw.

Waarvoor zijn we dan genomineerd?

Komen ze.

Foodbrigade: 4 nominaties

Voor Foodbrigade, een contentplatform dat we in opdracht van marktleider Sligro hebben ontwikkeld, ontvingen we maar liefst vier nominaties. Bekijk deze prachtige case hier en lees alles over onze vier nominaties.

Holland Lawyer – beste ‘Business to Business’

Voor het platform Holland Lawyer zijn we genomineerd voor een Award, in de categorie ‘Business to Business’. Holland Lawyer is de naam van de contentmarketing-strategie van advocaten- en notarissenkantoor HVG. Hiervoor ontwikkelden we een online platform met veel toegankelijke blogs en interviews met ondernemers over niet-juridisch-inhoudelijke thema’s. Twee keer per jaar produceren we, in de toon van het platform, een magazine voor de belangrijkste relaties. Lees de casebeschrijving voor Holland Lawyer.

Nederland Monumentenland – beste ‘Charity’

Ook trots zijn we op de Award-nominatie voor onze strategie voor Nederland Monumentenland. Genonineerd in de categorie Charity, samen met Natuurmonumenten. Lees de casebeschrijving over Nederland Monumentenland.

Dan waren er de nodige nominaties voor een Bekroning. Bekroningen zijn er voor specifieke deelgebieden (zoals videomarketing of online) van contentmarketing.

C1000 Magazine – beste infographic

Zo kregen we een nominatie voor de infographic die we maakten voor C1000 Magazine, over het proces van koffiemaken. Ja, print inderdaad. Een infographic waar vele scholieren vervolgens een poster van wilden hebben, voor spreekbeurten op school. Het gaat om deze infographic.

De Mooiste Tuinen van Nederland – user generated content

In de deelcategorie Online is onze case De Mooiste Tuinen van Nederland beloond met een nominatie. De Mooiste Tuinen van Nederland is een veelomvattende contentmarketingstrategie die we ontwikkelden voor Intratuin. Onderdeel hiervan is een platform waarop het publiek foto’s van eigen tuinen kunnen uploaden en vervolgens kunnen delen. De tuinen zijn vervolgens een schier onuitputtelijke bron van content, waarmee bijvoorbeeld steevast veel engagement wordt bereikt op Facebook. Meer over De Mooiste Tuinen van Nederland lees je in dit artikel.

Tot slot zijn we maar liefst twee keer genomineerd in de categorie ‘Verdiende Aandacht/PR’, een beloning voor ‘de organisatie die er het beste in is geslaagd om met eigen content aandacht te genereren’.

Royal HaskoningDHV – aandacht voor Kantelsluis

Wij dingen mee voor een Bekroning met de vele publiciteit die we wisten te bereiken namens ingenieursbureau Royal HaskoningDHV voor hun ‘Kantelsluis’. Waaronder dit bericht op de website van RTL Nieuws.

Intermediair – aandacht voor Nationaal Salarisonderzoek

En ook de publiciteit die we wederom wisten te genereren met het Nationaal Salarisonderzoek van Intermediair scoorde blijkbaar hoge ogen. Bekijk bijvoorbeeld dit bericht van EditieNL.

3x prijs?

Over twee weken zijn de uitreikingen van de Awards en Bekroningen. We mikten dus op minstens één prijs. Maar met tien nominaties voor de Grand Prix Content Marketing zijn de verwachtingen wat bijgesteld. Drie prijzen. Daar gaan we voor. Doen we even.

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4