LVB bredit uit met drie nieuwe senior collega’s. Maurits Rinders, Leonie Rotermundt en Daniëlle Vreeken versterken het groeiende LVB-team sinds kort als respectievelijk art director, projectmanager en PR & Online Marketing-adviseur.

Maurits, voorheen werkzaam in de reclamewereld, houdt zich bij LVB als art director bezig met het concept en design van alle contentmarketinguitingen. Leonie is ervaren in de televisiewereld en gaat binnen LVB als projectmanager over de regie van een aantal grote contentmarketingtrajecten voor diverse merken. Daniëlle was voorheen Senior Account Executive bij Edelman en maakt nu als adviseur deel uit van onze PR & Online Marketing-afdeling.

Ervaring senior collega’s belangrijk voor groei

Aart Lensink, algemeen directeur LVB: ‘Als content de brandstof is voor marketingcampagnes, dan is je personeel de brandstof van je contentmarketingbureau. Als bureau willen we altijd vooruit. Groeien. Beter worden. Daar zoeken we natuurlijk de beste mensen bij. De ene keer vers, sprankelend talent. De andere keer ervaren mensen die vanuit hun eigen discipline en achtergrond LVB nog beter maken en samen met ons willen groeien.’