Opnieuw winst voor LVB bij Grand Prix Content Marketing Awards

LVB heeft dit jaar twee belangrijke prijzen gewonnen bij de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing Awards 2017. We ontvingen de prijzen allebei voor opdrachtgever NUON en wel in de categorieën beste B-to-B en Beste long form video. Tevens deelden we als bureau in het succes van onze, tot twee keer toe, gelauwerde opdrachtgever ABN AMRO/ABN AMRO MeesPierson.

Tijdens de Grand Prix Content Marketing worden jaarlijks de prijzen uitgereikt voor de beste contentmarketingcases. LVB was met zeven nominaties dit jaar het meest genomineerd. Naast Nuon vierden we het

Aart Lensink, creatief directeur bij LVB: ‘Ik ben ontzettend blij en trots op alle collega’s van LVB. En uiteraard op onze winnende opdrachtgevers Nuon, ABN AMRO en ABN AMRO MeesPierson. Ons werk is gewaardeerd op uitvoering en effectiviteit. Fantastisch! Dat past volledig in de trend om niet meer maar wel betere content te produceren. We leveren met ons werk aantoonbaar nieuwe en tevredener klanten aan.’

succes van opdrachtgevers ABN AMRO en ABN AMRO MeesPierson. De bank ontving twee overall awards voor haar vernieuwende en goed scorende contentmarketingcampagnes.

Mooie woorden over LVB en NUON uit het juryrapport:

Bronzen award B to B: ‘Nuon Zakelijke Markt wil ondernemers bewuster laten omgaan met energie. Daarvoor zette LVB een funneltraject op van content naar conversie, met een aantal formats, die duidelijk gesmaakt worden door de doelgroep. Dus als je een video van 20 minuten verspreidt en die wordt voor 1/3 van de kijkers helemaal uitgekeken, kan er van succesvolle content gesproken worden!’

Bekroning Beste Long Form Video: ‘Op een ambachtelijke manier mooi gemaakte case. Waarin de rol van Nuon op een hele subtiele wijze ingevlochten is. Concept past uitstekend bij de afzender. Goede resultaten voor een long form-video.’