LVB Networks enige Nederlandse genomineerde voor Britse The Drum Content Awards

Als enig Nederlands bureau genomineerd zijn voor de Britse The Drum Content Awards 2016 en ook nog 4 keer! Daar zijn we trots op! De internationale awards belonen wereldwijd toptalent op het gebied van contentmarketing.

Van de vier nominaties zijn er drie voor Financial Focus van ABN-AMRO MeesPierson: deze is zowel voor de strategie, het gebruik van print en de inzet van cross media genomineerd. De vierde nominatie is voor Sanquin, voor de beste strategie voor een not-for-profitorganisatie.

Aart Lensink, directeur van LVB Networks: ‘Ongelooflijk leuk om erkenning te krijgen in een periode dat we als bureau steeds meer buiten Nederland gaan werken. De markt wordt internationaal. Grote merken zijn op zoek naar bewezen contentstrategieën en formats. Vrijwel alle grote projecten waaraan we werken, zijn getoetst op die schaalbaarheid. Om genomineerd te zijn met de andere grote spelers als King Content, Red Bull, JWT London, Google en MediaCom is daarom een bevestiging dat we goed op weg zijn.’

Overzicht genomineerden per categorie
– Best Financial Services Content Marketing Strategy / Campaign – Financial Focus
– Best Not for profit / Charity Content Marketing Strategy / Campaign – Sanquin
– Best use of Print in a Content Marketing Campaign – Financial Focus
– Best Integrated Cross-Channel Cross Media – Financial Focus

Op 2 november 2016 maakt The Drum de winnaars bekend in Londen.

Over The Drum Content Awards
The Drum Content Awards is een initiatief van The Drum, de grootste marketingwebsite in Europa. The Drum houdt zich bezig met nieuws, kennis en banen via thedrum.com, een magazine, awards, congressen, trainingen en social media. De prijs is in 2015 in het leven geroepen om toptalent op het gebied van contentmarketing te belonen. In totaal zijn er 29 categorieën, waarbinnen alle aspecten van contentmarketing aan bod komen: van strategie tot distributie, van video tot social media.