Twee keer genomineerd voor belangrijkste contentprijs Europa

Je hebt awards, en je hebt awards. Zoals de jaarlijkse CMA International Content Marketing Awards in Londen. Het allerbeste werk uit heel Europa wordt hier beoordeeld. Waaronder cases van LVB Networks. En de jury zag dat het goed was!

Niet één keer, maar twee zijn wij op de shortlist voor een award geplaatst door de internationale jury.

Professionele erkenning is er voor ons werk voor ABN AMRO MeesPierson, waarvoor wij samen met de bank het mediamerk Financial Focus een nieuwe lading en richting gaven.

En voor het inmiddels meerdere malen bekroonde Foodbrigade van Sligro Food Group: ook buiten de landgrenzen wordt duidelijk dat Sligro hiermee iets bijzonders heeft neergezet.

Trots zijn wij. Niet alleen op onszelf – het kwam nog niet heel vaak voor dat Nederlandse bureaus meerdere malen erkenning kregen op een door Britse topbureaus gedomineerde verkiezing. Maar vooral ook op ABN AMRO MeesPierson en Sligro Food Group. Twee opdrachtgevers die geloven in contentmarketing en die zich realiseren dat het succes hiervan valt of staat met het vol overtuiging keuzes maken en hieraan vasthouden.

Ondertussen maken wij een plekje vrij op onze overvolle prijzenmuur. In december gaan we in Londen twee awards ophalen!