Foodbrigade van Sligro wint ook Dutch PR Award

Weer raak! En wij zijn trots. Ons werk voor Foodbrigade is gisteravond bij de Dutch PR Awards in de prijzen gevallen. Het contentplatform, door LVB Networks gemaakt in opdracht van Sligro, is Nederlands beste PR-case in de categorie Business to Business.

Het doel: horecaondernemers zakelijk slimmer maken


Foodbrigade?
Dat is het contentplatform van Sligro – marktleider in foodservice – dat chef-koks en horecaondernemers zakelijk slimmer wil maken. Het online platform richt zich vooral op het midden- en hoger segment horeca. Via Foodbrigade wil Sligro met relevante content een ‘substantieel deel’ van deze doelgroep aan zich binden. Niet alleen door bekend te staan als leverancier, maar ook als volledig kennispartner van de chef. Het domein dat Sligro kiest is: horecaondernemers zakelijk slimmer maken. Wekelijks kan het platform rekenen op ruim 5.000 bezoekers, waardoor het afkoerst op 250.000 bezoekers per jaar. De aanpak behelst een zeer brede mix van PR-technieken (waaronder een contentsite, free publicity, video-kanaal, social media, e-mail nieuwsbrief, narrowcasting).

We wonnen er al drie prijzen mee tijdens de Grand Prix Content Marketing voor strategie en content. Gingen de grenzen over voor een European Excellence Award nominatie. En nu is er dus de award in de categorie Business tot Business van de Dutch PR-Awards, een initiatief van branchevereniging VPRA en de Adfo Groep.